Sprchy (15+)

01.02.2014 13:13

            Byl jsem vzrušený. Zase. Nedokázal jsem to ovládat, pokaždé když jsem ho viděl, můj penis jako by měl vlastní hlavu. Naběhl a tlačil mě do poklopce. Nemohl jsem dělat nic, ne tady, ne na veřejnosti. Nejdřív bych se měl dostat domů, potom si můžu ulevit. Sám. Jako vždycky.

            Promnul jsem si kořínek nosu. Být zamilovaný do heterosexuála je snad to nejhorší, co se mi mohlo stát, vážně. Představte si to, jste zamilovaní do někoho, kdo nikdy nebude schopný opětovat vaši lásku. Budete ho vídat dalších několik let s dívkami, ženami… Jak je objímá, líbá, dotýká se jich.

            Vnitřnosti se mi zkroutily při té představě a hrdlo stáhlo. Zadíval jsem se na metr osmdesát centimetrů dokonalosti a v kalhotách mi zacukalo. Štíhlé, pevné nohy, vypracovaný trup, hranatá brada se strništěm, výrazné lícní kosti a ty nejkrásnější oříškové oči, jaké jsem kdy viděl. Vlasy krátké, kaštanově hnědé a sčesané dozadu. Byl to ten typ oblíbeného kluka, florbalista s neskutečně milou povahou. A zadaný. S holkou.

            „Čau brácho,“ pozdravil mě. Plácli jsme si a objali se. Držel jsem kyčle z jeho dosahu, aby moje erekce nebyla tak zřejmá. Společně jsme zamířili k hale.

            „Tak co Andrea,“ zeptal jsem se, jakoby nic. Bylo to zvláštní, on ani nevěděl, že jsem na kluky, nikdo to nevěděl. Nebyl jsem připravená to povědět, a už vůbec ne jemu. Nesnesl bych, kdyby mě odsoudil, zlomilo by mě to.

            „Já nevím, není to ono. Ze začátku super, ale teď…nevím. Jsme spolu teprve pár týdnů a já se nudím jako by to bylo sto let. Přemýšlel jsem a myslím,…“ teď to přijde, říkal jsem si, rozchod. „že bychom se spolu měli vyspat.“

            Byl jsem v takovém šoku, že jsem zakopl o vlastní nohu. Když jsem to vyrovnal, Chris na mě zíral, div nevyprskl smíchy. „Co to vyvádíš?“ zubil se na mě.

            „Ale nic.“ Chvíli bylo ticho, nevěděl jsem, co říct. „Myslel jsem si, že už to máte za sebou,“ řekl jsem ochraptěle. Pohlaví mi znovu zaškubalo, jak jsem si představil nahého Christiana, vlnící se svaly, tělo orosené potem. Hluboce jsem vydechl. „Ne, ještě prý není připravená. Chápu to, ale jestli náš vztah nezachrání sex, tak to dopadne rozchodem.“

            „Snad nejsi ten typ, co je s někým jen kvůli sexu?“ Hrdlo se mi sevřelo. Co když ano? Co když jde jen po sexu a není na vztahy?

            Odpověď byla jednoduchá: vzal bych, co bych mohl a doufal, že mě to později nezabije. Kdyby ovšem byl gay, což není. Takže můžu na všechno zapomenout.

            „A co ty, našel sis už nějakou holku?“ Ostře jsem se nadechl. Tohle byly šílené situace, kdy jsme se dostali k mému milostnému životu, který ani neexistoval. Opravdu nerad lžu, ale pravdu jsem říct nedokázal. Pokaždé mi to ulomilo střípek srdce a ten se poté zdál nenávratně pryč.

            „Ne, všechny jsou stejné. Já chci něco jiného.“ Jaká ironie, že tím jiného nemyslím jen jinou holku. „Nesmíš být tak vybíravý. Ve škole je dost koček a je mi jasné, že nejsi bez zájemkyň. Viděl ses někdy v zrcadle?“ Zamračil jsem se. O čem to sakra mluví?

            „Cože?“

            „S těma tvýma blond vlasama, modrýma očima, pěkným ksichtíkem a tělem? Bylo by divné, kdyby o tebe žádná nestála.“ Nesložil mi právě kompliment? Co se stalo? Už jsem vůbec nic nechápal, přeci to neznamená, že by mohl…

            „Takže chceš říct, že jde o to, jak vypadám, ne o to jaký jsem?“ Moje hraná nevěřícnost nebyla zas tak hraná.

            „Jasně, že ne. Ale je to základ,“ zasmál se a já s ním, přestože mi do smíchu moc nebylo. Byl jsem zmatený. A zrovna  v tu chvíli jsme dorazili do tělocvičny a mě se všechno vypařilo z hlavy. Zrovna jsem měl problém v šatně. A to s převlékáním, jelikož můj ztopořený úd, tlačící do boxerek nebyl nepřehlédnutelný. Jakmile jsem ale na sobě měl černé volné kraťasy, které bouli skryly, nebyl problém otočit se. Natáhl jsem na sebe tmavě modrý dres s číslem devět a spolu s Chrisem prošel chodbou do haly.

            „Ten nás jednou zabije,“ prohlásil Tomáš, menší blonďák, když sbíral osušku s mýdlem a mířil s ostatními do sprch. Zbytek kluků souhlasně mručel. Já s Christianem jsme vždy zůstávali v šatně a hledali něco na práci, dokud se všichni neosprchovali. Já měl trochuproblém mýt se na veřejnosti a Chris se tu semnou zdržoval i když to znamenalo čtyřicet minut navíc. Jemu to ale prý nevadí, řekl mi: „Jsi můj nejlepší kámoš a tím pádem tu zůstávám!“

            Nevím, jestli to bylo štěstí nebo nehorázná smůla.

            Přes trénink jsem byl v pohodě, moje vzrušení se vytratilo spolu s energií. Teď jsem se ale bál, aby se to nevrátilo, jakmile ho uvidím nahého. Z úst jsem vypustil pár peprných nadávek, za které by se nemusel stydět ani dlaždič.

            Místnost se pomalu vyprazdňovala a sprchy už byly prázdné úplně, ale já se nedokázal zvednout, nohy jakoby mi zkameněly. „Hej Dane, tak jdeš?“ Nahý, s osuškou přes rameno a plnýma rukama lahviček jsem se vydal za zvukem zurčící vody. Kolem se rozprostíraly matně šedé kachličky, sprchové hlavice a pomalu stoupající pára od jednoho těla vpravo. Jako vždy jsem zamířil do roku, abych byl obklopený ze dvou stran stěnami, pro případ nechtěné návštěvy.

            Otočil jsem páčkou a shora se spustil proud vody, který pomalu přešel v další zdroj páry. Na držátko ve výšce rukou jsem položil šampon, kondicionér a mýdlo a postavil jsem se pod horkou vodu. Ta mě smáčela od vlasů, přes obličej a boky, po prsty u nohou.

            V tu chvíli se mi všechno vypařilo z hlavy. Existovala jen tahle chvíle, tekoucí voda, mé uvolňující se tělo a prázdná mysl. Stál jsem tam, nechal se máčet a nad ničím nepřemýšlel. Všechno jsem vytlačil z mysli a soustředil se jen na svobodu. Bylo opojné pro jednou nemít z ničeho strach.

            Ta krátká chvíle dokonalosti stačila, abych se opil sebevědomím, až jsem udělal snad tu nejpitomější věc na světě.

            Nohy mě samovolně donesly k chlapci, téměř muži, na druhé straně sprch. Postavil jsem se těsně za něj a položil mu prsty na žebra. Vyslalo mi to elektrický výboj do všech nervů, ale tělo pod mým dotekem ztuhlo. Nezastavilo mě to.

            Posunul jsem prsty dopředu a sjel po mokré kůži níž k pupíku. Celý jsem se chvěl vzrušením a mé přirození ztvrdlo a naběhlo. Opatrně jsem přitiskl rty na Chrisovu lopatku. Druhou rukou jsem ho pohladil po šíji, přes rameno a bok. Doteď jsem se nedočkal žádné reakce, a i když mě to trochu děsilo, pokračoval jsem. Už tak dlouho mě sžírala touha po něm, doufal jsem, že projeví zájem, dá sebemenší náznak, který by mi řekl, zda je taky na kluky.

            Už jsem nechtěl nic předstírat, i kdyby to znamenalo, že semnou už nikdy nepromluví. Najednou jako bych měl veškerou odvahu světa.

            Spustil jsem ruce a čekal. Připadalo mi to jako věčnost, než se otočil. Skrze páru můj pohled daleko nedosáhl, ale ty vytřeštěné hnědé oči se přehlédnout nedaly. Sklený pohled plný překvapení a strachu. Málem mě to porazilo, nikdy jsem ho nechtěl vyděsit, jen už jsem se dál nemohl přetvařovat.

            Ruka mi bezděčně vylétla k obličeji a pohladila strništěm pokrytou tvář. Dýchal jsem přerývaně, srdce jako by mi vynechávalo. V penisu mi cukalo, škubalo a tělem se mi šířilo horko.

            Christian na mě dál nevěřícně zíral. Přitiskl jsem se k němu a má erekce se přitiskla k jeho podbřišku. Otírali jsme se o sebe hrudníky a já málem explodoval. Déle jsem to nevydržel; naklonil jsem se a přitiskl své rty na jeho.

            V tu chvíli mě odstrčil. Vklínil mezi nás ruce a zatlačil tak silně, až jsem málem ztratil rovnováhu. Klopýtl jsem. „Co to děláš?“ vykřikl nevěřícně a ublíženě zároveň.

            „Líbám tě…teda líbal jsem tě. Před tím, než jsi mě odstrčil,“ odpověděl jsem s ledovým klidem, jaký jsem ve skutečnosti necítil. Díval jsem se do těch překrásných očí a nechápal, co v nich vidím.

            Nebo spíše nevidím.

            Žádné znechucení, odsouzení ani výčitky, jen překvapení a strach. Pohled mi bezděky sklouzl níž, přesněji ke kyčlím, a z úst mi uniklo zasyčení.

            Chrisův úd stál připravený; naběhlý a pulzující. Nemohl jsem věřit vlastním očím, to se přeci nemohlo dít, no ne?

            Bezmyšlenkovitě jsem překročil vzdálenost mezi námi, vytvořenou Chrisovu první reakcí na mé počínání, a znovu ho políbil. Namáčkl jsem ho na kachličky a své tělo přitiskl k němu. Jazykem jsem mu pronikl do horkých úst a našel jeho. Netrvalo to dlouho a zaznamenal jsem odezvu.

            Kousl jsem ho do rtu a zasténal. Zakroužil jsem boky a déle to nevydržel. Ve slabinách mi zaškubalo a pak mě zastihl orgasmus, který přinesl dočasné uvolnění. Sperma ze mě vytrysklo a potřísnilo mé i Chrisovu břicho. Strčil jsem nás oba zpět pod vodu a ta z nás smyla stopy po mém vyvrcholení.

            Tělem se mi rozléval slastný pocit, který neměl skoro nic společného s uvolněním, nýbrž s vědomím, že mě neodmítl a co víc, dal mi, po čem jsem toužil nejvíc. Sebe.

            Zabořil jsem mu ruce do mokrých vlasů a přitáhl si ho pro další, sladký polibek. Bylo to jako exploze; silné, žhavé a navíc erotické. Vnitřnosti se mi stáhly rozkoší, která mě celého pohlcovala, zatímco mé ruce putovaly po pevném hrudníku, břichu a podbřišku, dolů. Uchopil jsem do rukou jeho erekci a pohladil ji po celé délce.

            Christianovo zasténání do mě vlilo nový život, jako bych umíral a on by lék. Moje jediná záchrana, což také byl. A když mi jeho dlaně přistály na bedrech a nehty se zaryly do kůže, připadal jsem si jako v nebi. V tom nejsladším nebi plném sexu a orgasmů.

            „Jdeš do toho?“ zasténal jsem mu do úst, zatímco mi vrcholil na paže. Bál jsem se, že odmítne, že si uvědomí, co se děje a s křikem uteče. S tím už bych nedokázal nic. Ale nestalo se.

            Zaťal mi prsty do zadku, přitáhl si mě ke svým rtům. „Ano,“ vydechl chraplavě. Natěšený a ztopořený jsem přetočil Chris čelem ke stěně a podržel mu zápěstí. Pronikl jsem do jeho těla s takovou slastí, že jsem se opět udělal. Tentokrát jsem ale označil Chris uvnitř, což pro mě mělo mnohem větší význam. Jeho tělo ztuhlo, pravděpodobně tlakem, který jsem způsobil.

            Dopřál jsem mu chvíli na přivyknutí a potom pomalými rytmickými pohyby pronikal hlouběji a hlouběji. Z výšky na nás dopadaly kapky horké vody, všechno bylo tak intenzivní. Postupně jsem zrychloval, přirážel silněji a silněji. Najednou se z toho stal zuřivý, syrový sex plný živočišných pudů, který ani jeden z nás nedokázal potlačit, ani nechtěl.

            Sténání, vycházející z Christianových úst byla slast smíšená s bolestí. „V pohodě?“ optal jsem se ochraptěle.

            „Jen…nepřestávej,“ zavzdychal. Nepřestal jsem, oba nás zavedl na vrchol, extatický výbuch plný citů, pocitů a emocí.

            Opatrně jsem vyklouzl a obrátil Chris zpět ke mně. A jemně políbil ty poddajné, dokonalé rty. Pohladil jsem ho po tváři a líně se usmál. Přemohlo mě vyčerpání, hlavu jsem položil na rameno svého… co? Kamaráda? Nejlepšího přítele? Milence?

            Dotek na mých varlatech mě přivedl do varu. Znovu. Ani jsem nevěděl, že mám takovou výdrž, že je to možný.  A netušil jsem, co se to děje. Chris, heterák až běda, si to semnou právě rozdal ve sprchách a evidentně hodlal pokračovat. Neuvěřitelné, nemyslitelné, ale žádoucí.

            „Tobě to nestačilo?“ zachechtal jsem se, uvolněný… a šťastný. Stisk zesílil, já zasténal slastí. Christian šel do kolen a já ucítil jazyk na špičce žaludu, klesající až ke kořeni a zpět. Rty mě obklopily po celé délce a mně se touhou podlamovala kolena. Prsty jsem zabořil do vlhkých vlasů svého milence. Cítil jsem rozkoš, šířící se po těle. Naskočila mi husí kůže, přestože teplota tu nízká rozhodně nebyla. Blížil jsem se k vrcholu, stejně silnému a intenzivnímu, jako těm předchozím. Přelil se přese mě jako tsunami a stejně tak silně na mě působil.

            Když bylo po všem, neudržel jsem se na nohou. Klekl jsem si na dlažbu potřísněnou mým semenem a zadíval se do Chrisových očí. Stále tam byla, spalující touha, která tohle všechno odstartovala. Nebýt jeho souhlasu, nikdy by k tomu nedošlo. Vzal jsem  jeho obličej do dlaní a něžně přitiskl rty na jeho. Bylo to klidné a jemné, na rozdíl od toho zběsilého sexu, který jsme tu právě předvedli. Uklidňující, dokázal bych ho takhle líbat celé hodiny.

            Po pár minutách jsme mlčky vstali a konečně se dostali k té sprše. Myslel jsem, že se vrátím do „svého“ rohu. Překvapilo mě, když se natáhl po mé ruce a nepustil. Pohled mu zabloudil k tekutému mýdlu značky Axe a já pochopil. Zatímco jsem si mačkal do dlaně modrou tekutinu, on se ke mně otočil zády.

            Opatrně jsem mu položil ruce na ramena a krouživými pohyby roztíral mýdlo. Po lopatkách, svalech rýsujících se po celé délce, přes bedra až k zadku. Putoval jsem po zádech, dokud se neotočil a ochotně nenabídl svou hruď. Žaludek se mi tetelil nedočkavostí dítěte, které čeká na svůj vysněný dárek. Přesně tak jsem se cítil, akorát já ten dárek zrovna dostával, pořád dokola.

            Hrudník a břicho měl stejně vypracované jako zbytek těla. Provazce svalů se táhly od prsou dolů, jemné chloupky pod dotekem mých rukou. Umyl jsem Chris, odshora dolů tak pečlivě, že tu muselo trvat celé hodiny. Když jsem skončil, sám jsem se nabídl. Toužil jsem po jeho doteku tak moc, až to fyzicky bolelo.

            Jediné, na co jsem se dokázal soustředit, byly ruce na mé rozpálené kůži. Šíje. Páteř. Lopatky. Boky. Bedra. Zadek. Nohy. Když jsem se otočil, Chrisův pohled mě málem srazil k zemi. Tolik citu jsem tam neviděl za celých deset let našeho přátelství.

            Srdce mi poskočilo a v břiše mě zašimralo. Najednou mi to došlo. Všechny ty city, které jsem vůči němu choval, touha, přátelství, loajalita, důvěra, to všechno se smrsklo do jednoho jediného slova, které mě převálcovalo jako stádo koní. Láska.

            Já… ho miloval.

            Na rtech se mi samovolně objevil úsměv, tak široký, že mi málem praskaly koutky. Zubil jsem se jako idiot. Nechával se umýt zepředu, a jakmile se prsty přiblížily k mému pohlaví, ztvrdlo jako kámen a postavilo se. Tohle nikdy neskončí, říkal jsem si, když mě obemkla cizí ruka. Ale ta se v půlce pohybu zastavil, jako by přestala fungovat. Zamračil jsem se.

            Ale na Chrisových rtech pohrával šibalský úsměv, když pouštěl můj úd a přikročil těsně ke mně. V pohlaví mi zacukalo z té blízkosti. Zasténal jsem, jakoby mě mučil jen tím, že mi odepírá orgasmus vlastní škodolibosti. Zaskučel jsem.

            „Mám lepší nápad,“ zapředl mi těsně u ucha. Nechápavě jsem na něj zíral a přemýšlel nad tím, co má za lubem. Vzal mou ruku do své a doputoval s ní do mého rozkroku. Příštích pár sekund mi nedocházelo, co tím myslí. Svou ruku odtáhl a do ucha mi zašeptal: „Chci, aby ses pro mě udělal.“ Jen co to dořekl, mým tělem projel šok a to vědomí, že to chce, mě přivedlo k orgasmu. Chvěl jsem se a zarýval si přitom nehty do dlaní.

            „Stačilo?“ zeptal jsem se pobaveně. Úsměv, který ke mně vyslal, mě málem znovu vynesl na vrchol. „Víš vůbec, jaký na mě máš vliv?“ Mlčel, čekal, jestli budu pokračovat. „Christiane,“ zamumlal jsem a opřel se o něj čelem. On vůbec netušil, jak na mě působí. Nevěděl jsem, zda je dobrý nápad se takhle odhalit, projevit své city. Co když to bude zbytečné a on se stejně vrátí ke svému heterosexuálnímu životu a mě, nedej Bože, bude ignorovat?

            Elektrizující výboj mě zasáhl do celého těla, když jeho ruka přistála na mém srdci. Naskočila mi husí kůže. „Dane, řekni mi, jaký na tebe mám vliv.“ Každé slovo zdůrazňoval, abych pochopil. „Jako bys to neviděl, necítil…nepoznal na vlastní oči,“ zaševelil jsem zadýchaně. „Řekni to,“ nařídil.

            V tu ránu mi stál. Nevěřícně jsem sklopil pohled. „Tak přesně takhle na mě působíš. Vzrušuješ mě tak, až mě to děsí. Stačí pohled, dotek nebo obyčejné slovo a…sám vidíš.“ Teď na mě zíral on. Nevěřil, že na ně reaguji tak intenzivně, ale nedivím se, já sám tomu nerozuměl. Pozoroval jsem, jak se nevěřícně výraz mění na užaslý, pak na vyděšený, který vyděsil i mě. Ale potom se změnil…na potěšený, Zahřálo mě to u srdce. A najednou jsem věřil, že to spolu zvládneme. Budeme mít jeden druhého a přežijeme všechno, co náš potká. Společně, my dva, jako pár.