5. Sarah

19.06.2012 12:04

 

Okamžitě mi strhl vestu a rozepnul podprsenku a já mu na oplátku sundala košili. Naskytla se mi podívaná a pevný hrudník a vypracované bříško. Položila jsem mu ruce na prsa přitiskla jsem se k němu. Cítila jsem jeho vzrušení přitlačené na můj podbřišek.

            Nechala jsem spadnout sukni, skopla jsem boty, sundala jsem kalhoty svému doprovodu a přitom jsem ho bez přestání líbala. Teď přede mnou byl jen v tmavě šedých boxerkách a já předním stála jen v tangách.

            Odtlačil nás ode dveří a ruce mi položil ze zadu na stehna. Než jsem něco stihla zaregistrovat, nadzvedl mě a já mu omotala nohy kolem pasu. Ukázala jsem prstem na černé dveře mé ložnice a Martire tam zamířil.

            Otevřel dveře a donesl mě k obrovské posteli s nebesy a opatrně mě na ní položil aniž by odtrhl rty od mých. Převalila jsem se přes něj, takže jsme leželi uprostřed postele.

Obkročmo jsem na něm seděla o kochala se pohledem na jeho tělo. Byl štíhlý a svalnatý.        Rukama jsem mu přejížděla po hrudníku a bříšku a užívala jsem si každičký kousek jeho těla. Jeho ruce se opět usadily na mých bocích a nebály se stisknout. Slastně jsem vzdychla.

            Naklonila jsem se k němu a políbila jsem ho na rty, Chtěl víc, ale já se odtáhla a usmála jsem se na něj. Potom jsem ho políbila na velmi pevný prsní sval, potom na druhý a nakonec jsem mu polibky zasypala bříško.

            Sesunula jsem se níž a nechala jsem Martirea sednout si. Teď jsem mu seděla mezi nohama a svoje nohy jsem opět zkřížila jemu za zády. Zabořil mi obličej do hrudníku a rty se přisál k mým bradavkám. Sál a kroužil kolem nich jazykem.

            Prohnula jsem se a umožnila jsem mu tak ke mně lepší přístup, patřičně toho využil.

            Když se po chvíli odtáhl, měla jsem bradavky celé zrůžovělé a přecitlivělé, ale stálo to za to. Celé moje tělo křičelo, toužilo dostat víc a já mu chtěla vyhovět.

            Odtáhla jsem se trochu a sundala jsem si kalhotky. Potom jsem opět nohy vrátila tam, kde byly a Martireovi se naskytl pohled na můj klín rozhořelý touhou.

            Zvedl jednu ruku a lehce mi jí přejel po rozpálené kůži. Vyjekla jsem, jak jsem byla nedočkavá a tím si vysloužila největší trest.

            Ruka mi jen lehce kroužila po kůži a ne a ne proniknout dovnitř. Začínala jsem cítit skoro fyzickou bolest z chtíče, který mě zcela ubíjel. Nesouhlasně jsem zavrčela. Na to mi odpověděl jen jemný smích.

„Tohle mi nemůžeš dělat!“ Obvinila jsem ho, i když jsem věděla, že to bude ještě horší. „Ale no tak, musíme si to pořádně užít.“ Odpověděl mi stále se smíchem a rukou položenou na mém klíně.

            Myslela jsem, že ho za to zabiju, ale nakonec jsem se rozhodla, že mu to vrátím jinak.             Políbila jsem ho a doufala jsem, že se konečně pohneme z místa

            Prstem mi přejížděl.přes štěrbinku a občas jím pronikl o pár milimetrů hloub. Já ho nepřestávala líbat a zatínat mu nehty do zad.

Takhle mě dráždil dalších pár minut, až jsem to nakonec nevydržela, odtáhla jsem se a při jeho nevěřícném pohledu jsem mu sundala boxerky.

            Byl větší než Rafaelův, pomyslela jsem si bezděčně.

            Obemkla jsem ho rukou a pomalu jsem po něm začala přejíždět. Rychleji a rychleji. Když jsem vycítila, že se blíží k orgasmu, přestala jsem. Sundala jsem z něj ruku a opřela jsem se, zatímco Martire si mě šokovaně a zároveň lačně prohlížel.

„Co to jako bylo?“ Zeptal se nevěřícně, já se jen musela smát. „To bylo to, co ty mi tady posledních deset minut předvádíš.“ Odsekla jsem a zatvářila se nasupeně.

            Přes obličej mu přelétlo porozumění a přestal se tvářit šokovaně, teď na mě koukal jen lačně. Popadl mě za hlavu a tvrdě mě políbil. Bylo to něco jiného. Bylo to surovější, trochu až zvířecí, ale bylo to v pořádku.

            Každou rukou mi chytil jedno ňadro a stiskl, jen na tolik, aby to ve mně vyvolalo ještě silnější pocity, jestli to tedy ještě bylo možné.

            Tělem se mi šířil třas a rukama jsem se stále podpírala, abych udržela rovnováhu. Pustil mi levé ňadro přesunul ruku níž, konečně.

            Nejdřív po mě jen přejel dlaní, ale když jsem opět zavrčela, pronikl do mě prstem. Nejdřív jen jedním, takže to byl jen slabý odvar toho, co mě ještě čekalo. Ale i to stačilo, abych málem vyvrcholila, po tak dlouhém dráždění.

            Opět vytáhl prst, ale než jsem stihla zareagovat, opět do mě pronikl, tentokrát třemi prsty, což mělo mnohem silnější odezvu.

            Vykřikla jsem a lehla jsem si, čímž jsem se vyprostila od jeho levé ruky. Úplně jsem přestala na všechno myslet, protože vše, co jsem dokázala v tuhle chvíli vnímat, byl Martire, já a pocity, které mě zaplavily.

            Síla orgasmu mě úplně rozdrtila, nic takového jsem ještě nikdy nezažila. Tohle bylo zcela něco nového, jiného než jsem zažívala s Rafaelem nebo s kýmkoli před tím. Tohle bylo silnější, syrovější, nepopsatelné.

            Nepravidelně jsem dýchala a cítila jsem na sobě Martireův pohled. Zvedla jsem se do sedu a podívala jsem se na něj. Vypadal spokojený sám se sebou. Po tváři se mi rozlil úsměv a musela jsem ho políbit.

            Teď byl na řadě konečně on.

            Rukou jsem ho opět uchopila a začala jsem pumpovat. Nejdříve pomalu, ale postupně jsem zrychlovala. Martire stiskl víčka a napnul se, věděla jsem, že se blíží k vyvrcholení, a rozhodla se, že ho malinko potrápím a zvolnila jsem tempo. Když hlasitě zasténal na protest, opět jsem přidala a dovedla ho k orgasmu.

            Oba jsme se svalili tak, že jsme leželi proti sobě a já měla položená stehna přes jeho, ale už jsem je neměla zkřížené za jeho zády, ale měla jsem je jen pohozené kolem něj.

            Srovnala jsem svůj dech s jejím s užívala si to.

            Ucítila jsem, že se zvedá a udělala jsem totéž. Usmíval se a já se cítila docela šťastná, vzhledem k okolnostem. „Pokračujeme?“ Zeptala jsem se, protože jsem si chtěla užít víc toho všeho. Nevěřícně se na mě podíval ale s úsměvem stále na rtech, přikývl.

            Vymotali jsme se z té polohy, ve které jsme byly a klekly jsme si proti sobě. Oba jsme byli zpocení, ale ani jednomu to nevadilo. Sledovala jsem, jak mě Martire obdivně pozoruje. Líbila se mi jeho pozornost.

            Naklonila jsem se k němu a ňadry jsem se mu otřela o hruď, reagoval tím, že se mi k břichu přitiskl svým mužstvím. Bylo celkem obdivuhodné, že jsme zatím spolu vyloženě nespali a kdyby šlo jen o mě, tak by mi to ani nevadilo, ne po tom, co jsem zrovna zažila.

            Políbil mě a opatrně mě položil na postel, takže jsem ležela on klečel nade mnou. Vzal mi nohy a pokrčil je, vsunul mi ruce mezi kolena a odtáhl je od sebe. Ležela jsem před ním a on mě celou viděl.

            Po kolenou se přišoural blíž a zůstal klečet mezi mýma nohama. Levou ruku položil na postel vedle mě, někde na úrovni pasu a naklonil se nade mě. Pravou rukou se mi znovu začal otírat o kůži v mém klíně a já jen zasténala. Nevím jestli to bylo zoufalstvím, očekáváním, nebo tím, že to bylo neuvěřitelně příjemné. Bez okolků do mě opět vnikl prsty, ale tentokrát si to pořádně užil.

            Kmital prsty, vyndával je a opět do mě vnikal. Já se jen zmítala k v křečích z dalšího nadcházejícího vyvrcholení. Těsně před tím, než mě to stihlo zasáhnout, vytáhl prsty a zmocnil se mě ústy.

            Byl neuvěřitelný. Během několika sekund mě opět zaplavily křeče a tentokrát nepřestal, dokud mě nezasáhla další vlna orgasmu, která mnou zmítala a já hlasitě vyla rozkoší.

            Jakmile orgasmus odezněl, povalila jsem Martirea na záda a taky se ho zmocnila ústy. Lízala jsem, sála, občas jsem ho i jemně kousla, až nakonec orgasmus dostal i jeho.