106. Stand Up - Milovaní

11.01.2016 23:42

Nemohla jsem uvěřit, že jsem to potlačovala takovou dobu. Stále dokola jsem samu sebe přesvědčovala, že už k němu necítím víc než přátelství. Že ta žhavá touha, která mnou v létě proudila byla jen dočasné poblouznění popovou hvězdou. Nechala jsem ho trápit takovou dobu, abych si nakonec uvědomila, že ho pořád miluju?

            Malý zádrhel tu ale stejně byl.

            Dokážu ho milovat přes všechny překážky?

            Kdyby to byl normální kluk, ne celebrita, bylo by to jednoduší. Žádní novináři, nakrknuté fanynky, dlouhá turné. Já, zaseknutá na jednom místě – tak moment. Já nejsem přeci zaseknutá na jednom místě. Letos maturuju, na výšku se zatím nechystám. Chtěla jsem na cestu kolem světa. A co je lepší než světové turné?

            Byla jsem naivní, já vím. Plánovala jsem si něco, co nikdy nemohlo vyjít. Ale život je krátký a já si už dávno uvědomila, že ho nechci prožít na jednom místě. Ale za jakou cenu budu mít tenhle dokonalý život? Co jsem ochotná obětovat, abych mohla být s ním?

            Všechno, uvědomila jsem si. Kvůli němu bych obětovala všechno. Je to sice přehnané, ale já ho milovala tak moc, že bych se kvůli němu vzdala čehokoliv. Teď už jsem to věděla.

            Počkat, ještě jeden malinky detail. Bude on ochotný se ke mně vrátit? Po tom všem? Jasně, byl tady a to svědčí o mnohém, ale po tom, co jsem ho praštila… Bude ochotný obětovat svou krásnou tvář pro moje štěstí?

            Podívala jsem se na něj. Jeho smutný pohled mě přinutil jednat. Zapomněla jsem na všechny pro a proti, které jsem právě zvažovala. Potlačila jsem každou obavu, která mnou proudila a nutila mě pochybovat. Tohle byla moje poslední šance na štěstí. Věděla jsem, že kdybych ho tentokrát nechala odejít, byl by konec. Všechno by se zhroutilo a já bych už nikdy nebyla šťastná.

            Vzala jsem ho za bradu a usmála se na něj. Pak už jsem nepřemýšlela a jen ho líbala.

            Jeho rty chutnaly stejně dobře jako naposledy. Kousla jsem ho a přijala jeho sten. Omotala jsem mu ruce kolem krku a přitiskla se k jeho pevnému tělu. Jazyky se nám proplétaly ve známem tanci, který ani jeden z nás za tu dobu nezapomněl.

            A bylo to tady, ta exploze, která s Danielem nepřišla, se přiřítila a já cítila jak to ve mně vře touhou. Rozpalovalo mě to zevnitř i navenek a vše kolem nás se vypařilo. Stál tam jen on a já.

            A pak jsem to zaslechla. Pronikavý jekot několika holek, které právě přišli o dalšího nezadaného člena jejich oblíbené kapely. Málem jsem se rozesmála, ale ten zvuk byl opravdu příšerný.

            Odtrhla jsem se od Niallových dokonalých rtů a rozhlédla se. Kolem nás stálo tak dvacet holek, které mě probodávaly zuřivým pohledem. A dneska jsem se jich po prvé nebála. Věděla jsem totiž, že mě s Niallem nic nerozdělí. Ani několik nepřejících fanynek.

            A tam, kousek za nimi, jsem zahlédla holky. Stály tam a vypadaly šťastně. Ze tmy se vynořili tři kluci a přidali se k Nelli, Nikol a Kristin. Můj smích se rozlehl po lucerně a já si uvědomila, že je tu celkem vzato docela ticho. Sice jsme nemohli být všichni vidět, ale stejně se tu nic nedělo.

            Chtěla jsem se vypařit. Zmizet odtud a zalézt si někam do klidu. Ale věděla jsem, že to nemůžu. A i když jsem věděla, že to po nich nemůžu chtít...

            Podívala jsem se na Nialla. „Jen jednu písničku, prosím,“ usmála jsem se na něj.

            Takhle šťastného jsem ho snad nikdy dřív neviděla. Jeho oči doslova zářily štěstím a já byla ráda, že to je má zásluha. Dal mi pusu na tvář a vytratil se.

 

            Stála jsem přímo pod podiem spolu s Nells, Nikol a Kristin. „Hele, ségra, tak koukám, že jsi konečně přišla k rozumu.“ Ten hlas. Otočila jsem se a spatřila Kat. Smála se tak, jako kdyby tady někde byl… „Zayne!“ Stál těsně za ní a ruce měl položené na jejím pasu.

            Byli tu všichni.

            Oba jsem objala. „Tak ráda vás vidím,“ zamumlala jsem. Zayn měl na sobě tmavé džíny, košili a sako a Kat krátké černé šaty. Byli spolu dokonalí.

            Oči mě začaly pálit, jak se mi do nich vehnaly slzy. Ale tentokrát to byly slzy štěstí.

            Zayn se od nás odpojil a za pár vteřin už stál vedle kluků a domlouvali si písničku. Kat se k nám připojila.

Viděla jsem, jak se na sebe dívají. Kluci na holky a naopak. V tom jediném pohledu bylo všechno, po čem jsme kdy toužili. Všichni jsme byli milovaní.